Maandag 24 september 2018 - Reisverslag uit Roundstone, Ierland van Jeannette Biltges - WaarBenJij.nu Maandag 24 september 2018 - Reisverslag uit Roundstone, Ierland van Jeannette Biltges - WaarBenJij.nu

Maandag 24 september 2018

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

25 September 2018 | Ierland, Roundstone

Francesca moet vanmiddag weer op kantoor zijn. Om 4.00 ben ik op en ga naar Letterdyfehouse. Andre is voor ons opgestaan. We eten snel een broodje en dan gaan we met de auto op weg naar Galway. Het is nog wel donker maar de volle maan begeleidt ons.
De snelweg heeft haar vloerverlichting en er is weinig verkeer. In Galway gaat het even mis maar op tijd wordt het busstation gevonden. Francesca gaat samen met haar kop koffie op weg naar Dublin.
De stad laat mij zonder protest weer los en voor ik het weet zit ik weer op de snelweg naar huis. De zon komt op en de route is adembenemend. Prachtige bergen en een mysterieuze mist die uit het moeras naar boven zweeft. Zelden zo’n mooi schouwspel gezien. Een sprookje is hier zo geboren.
Voor het schaap dat op de heenweg al dacht dat hij een auto was verliep de dag wat minder goed. Hij overleefde zijn avontuur niet.
Borden met overstekend wild ten spijt. Wild heb ik nog niet gezien maar schapen op de weg is geen bijzonderheid.
Een half uurtje later dan normaal haal ik de mensen in ons huis op. De keukenploeg is vanaf vandaag met 1 persoon minder actief.
In de middag krijg ik de kans om een beetje slaap in te halen.

  • 25 September 2018 - 09:20

    Linda:

    Prachtig verwoord

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 25704

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Op zoek naar Textiel

06 Januari 2010 - 30 Januari 2010

Marcobientje goes east

Landen bezocht: