11 juni 2019 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jeannette Biltges - WaarBenJij.nu 11 juni 2019 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jeannette Biltges - WaarBenJij.nu

11 juni 2019

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

13 Juni 2019 | Nederland, Nederland

Vandaag is de dag dat Bernard naar zijn dochter gaat die hem heeft uitgenodigd voor een concert van Kris Kristoffersen in de Oosterpoort in Groningen.
Zelf besteed ik de dag eerst aan een beetje opruimen en andere kleine klusjes. Dan loop ik op mijn gemakje naar de “schipper mag ik overvaren” boot. Zo leuk om te doen. Aan de overkant besluit ik dat ik gewoon lekker een fiets ga huren om daarmee Amsterdam onveilig te maken. Heerlijk zomaar in je uppie lekker overal koekeloeren. Als ik het even te spannend vind worden als klein provinciaaltje in de grote stad dan stap ik af en loop een stukje. Want kijk ik kan wel stoer doen maar op de tramrails heb ik het toch niet zo voorzien.
In de quiltwinkel kijk ik uitgebreid rond, koop een lapje want ik heb natuurlijk nooit genoeg ……… en dan ga ik op zoek naar Oberon. Die werkt hier zo af en toe. Hartelijke ontvangst, lekkere thee en dan gaan we samen uit eten. We hebben weer een hoop bij te kletsen.

Na het eten gaat hij naar Utrecht en ik weer op de pont, nu met fiets en naar de boot. Het was een heerlijke dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Actief sinds 14 Nov. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 25800

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 23 Maart 2012

Op zoek naar Textiel

06 Januari 2010 - 30 Januari 2010

Marcobientje goes east

Landen bezocht: